MENU
Advertentie
Advertentie
tijdsduur
ca. 1 uur
organisatie
CME-Online / E-WISE Nederland
kosten
basistarief
€ 395,00
extra prijsinformatie
informatie
gebied:
Overig
categorie(ën):
Communicatietechniek, Conflictmanagement, Effectiviteit en efficiency, Samenwerking
ICPC:
A
sponsoring
Deze nascholing wordt niet gesponsord.
accreditatie
accreditatie
1
punten
abonnement
e
learning
CME-Online - Intercollegiale feedback: elkaar écht aanspreken (assistenten)
Accreditatie Periode: 30-04-2017 t/m 30-04-2019
Deze Online Nascholing is niet meer geaccrediteerd!
Wilt u een andere Online Nascholing vinden:
Op het gebied van 'Communicatietechniek', 'Conflictmanagement'|'Effectiviteit en efficiency' of 'Samenwerking'?
Van dezelfde aanbieder?
Of wilt u liever zelf (uitgebreid) kunnen zoeken?

In veel organisaties, dus ook in de apotheek, vinden mensen het lastig of zelfs onmogelijk om elkaar aan te spreken op onacceptabel of ineffectief gedrag. Het geven van feedback wordt er om diverse redenen vermeden. Dat heeft veelal te maken met angst en/of het gebrek aan vaardigheden om elkaar op een opbouwende manier feedback te geven. Het resultaat is dat onwenselijke, improductieve situaties worden genegeerd of gedoogd. Vaak tot grote ergernis van iedereen. Er is dus alle reden om hier wat aan te doen. Een constructieve feedback-/aanspreekcultuur heeft veel voordelen: het verbetert de werksfeer en de productiviteit, vermindert verzuim en verloop en leidt tot kostenbesparingen.

Deze cursus is iets anders opgesteld dan je misschien gewend bent van de cursussen van CME-Online. Het is een cursus die de aandacht legt op het je bewust worden van je communicatie met collega’s binnen de apotheek. Daarom worden er meerdere reflectiemomenten genomen.

Na het volgen van deze cursus:

  • kun je benoemen wat het geven en ontvangen van feedback lastig maakt.
  • kun je omschrijven wat de voordelen zijn van het geven van feedback.
  • ben je bekend met de voorwaarden om succesvol feedback te kunnen geven.
  • kun je beschrijven hoe je op een goede manier feedback geeft en ontvangt.

Deze cursus is gebaseerd op het boek ‘Aanspreken? Gewoon doen!’ van Gytha Heins.

Hebt u suggesties voor het verbeteren van deze pagina of algemene op- of aanmerkingen met betrekking tot onze website? Laat het ons hier weten!