MENU
Advertentie
Advertentie
tijdsduur
Reeks
organisatie
Samenspraak
kosten
basistarief
Onbekend
informatie
gebied:
Overig
categorie(ën):
Communicatietechniek, Samenwerking
ICPC:
A
sponsoring
Onbekend
accreditatie
accreditatie
7,5
punten
locatie
Amsterdam
Amsterdam
overig
15
Okt
2019
Klantgerichtheid
Deze bijeenkomst is reeds geweest
Wilt u toekomstige nascholingen vinden:
Op het gebied van:
'Communicatietechniek' of 'Samenwerking'
Van aanbieder:
Samenspraak
In de omgeving:
Amsterdam

Deze training is bestemd voor het gehele apotheekteam. Het doel van de training is apotheekmedewerkers inzicht te geven in het effect van hun verbale en non-verbale gedrag op anderen. Verder ontwikkelen zij in de training vaardigheden waarmee zij  actief kunnen inspelen op de wensen en behoeften van klanten die in de apotheek aan de balie komen.

De training bestaat uit twee bijeenkomsten van drie uur (excl. avondeten) en vindt in de regel plaats in de avonduren. Locatie is de eigen apotheek; de training wordt in-company gegeven. Naast deze bijeenkomsten dienen de cursisten enkele voorbereidingsopdracht uit te voeren.

Onderwerpen die aan bod komen:

  • Non-verbale communicatie en uitstraling.
  • Handverkoop en Whamvragen.
  • Professioneel advies geven.
  • Eerste en tweede uitgiftes.
  • Regie hebben en houden.
  • Omgaan met lastige situaties.

Na afloop van de training is de cursist in staat:

  • de klant op een prettige en professionele manier te ontvangen en te woord te staan.
  • actief in te spelen op vragen en behoeften van klanten die in de apotheek aan de balie komen.
  • in lastige situaties aan de balie de regie te behouden of terug te nemen.
Hebt u suggesties voor het verbeteren van deze pagina of algemene op- of aanmerkingen met betrekking tot onze website? Laat het ons hier weten!