MENU
Advertentie
Advertentie
tijdsduur
Reeks
organisatie
tao netwerk
kosten
basistarief
Op aanvraag
extra prijsinformatie
informatie
gebied:
Overig
categorie(ën):
Communicatietechniek, Effectiviteit en efficiency, Management, Samenwerking
ICPC:
A
sponsoring
Onbekend
accreditatie
accreditatie
15
punten
overige informatie
Prijs voor in-company training op aanvraag.
in
company
Scholingsplan Actief Klantgericht Werken
Accreditatie Periode: 29-10-2018 t/m 1-7-2023
Deze nascholing is niet meer geaccrediteerd!
Wilt u een andere nascholingen vinden:
Op het gebied van 'Communicatietechniek', 'Effectiviteit en efficiency'|'Management' of 'Samenwerking'?
Van dezelfde aanbieder?
Of wilt u liever zelf (uitgebreid) kunnen zoeken?
in-company nascholing

Het scholingsplan (de gehele cursus) is maatwerk voor Huisartsencoöperatie De Es in Oosterhesselen. De scholing bestaat uit vijf modules, één bijeenkomst per module en wordt gegeven voor alle praktijkmedewerkers van De Es. De groepsgrootte en de samenstelling van de groep wisselt per module, afhankelijk van leerdoel en bijpassende werkvormen.

De doelstelling van het scholingsplan is het versterken van de professionele, klantgerichte communicatie van de praktijkmedewerkers. Het doel is uiteindelijk dat de patiënt zich gehoord voelt. De patiënt is degene die de kwaliteit van de geleverde zorg bepaalt. Dit gegeven is uitgangspunt in het scholingsplan.

Om de doelstelling te bereiken staan twee thema's centraal:
  • Gespreksvoering met de patiënt (aan de telefoon, de balie en in de spreekkamer)
    • Zodat de patiënt zich gehoord voelt en goed geholpen wordt.
  • Feedback tussen de collega’s onderling
    • Zodat de kracht van het team wordt versterkt. Dit werkt zowel positief op de zorg aan de patiënt, als op de resultaten, de sfeer en de samenwerking in het team.
Per module zijn de leerdoelen concreet benoemd (zie bijlage).
Hebt u suggesties voor het verbeteren van deze pagina of algemene op- of aanmerkingen met betrekking tot onze website? Laat het ons hier weten!