MENU
Advertentie
Advertentie
tijdsduur
Dag
organisatie
Stichting Bedrijfsfonds Apotheken
kosten
basistarief
Op aanvraag
informatie
gebied:
Overig
categorie(ën):
Communicatietechniek
ICPC:
A
sponsoring
Deze nascholing wordt niet gesponsord.
accreditatie
accreditatie
8
punten
overige informatie
Prijs op aanvraag.
in
company
Cliëntgericht telefoneren
Accreditatie Periode: 2-9-2019 t/m 1-9-2021
Deze nascholing is niet meer geaccrediteerd!
Wilt u een andere nascholingen vinden:
Op het gebied van 'Communicatietechniek'?
Van dezelfde aanbieder?
Of wilt u liever zelf (uitgebreid) kunnen zoeken?
in-company nascholing

Tijdens deze nascholing komt de structuur van een telefoongesprek uitgebreid aan bod.

Onderwerpe:

  • Doel telefonisch contact: met welk doel bel je een cliënt of wordt je gebeld?
  • Auditief waarnemen: herkennen van emoties en auditieve signalen.
  • Afstemmen op een cliënt die je niet ziet maar wel hoort.
  • Luisteren samenvatten en doorvragen.
  • Reflecteren en empathie tonen.
  • Omgaan met weerstand en klachten.
  • Persoonlijke leerdoelen en ontwikkelpunten m.b.t. telefonische gesprekken voeren.

Na afloop van deze cursus kunnen deelnemers:

  • een clientgericht telefonisch gesprek voeren.
  • adequaat inspelen op weerstand en emoties bij de cliënt of zichzelf.
  • kunnen zij adviezen en informatie op een heldere en klantgerichte wijze met de cliënt delen.
Hebt u suggesties voor het verbeteren van deze pagina of algemene op- of aanmerkingen met betrekking tot onze website? Laat het ons hier weten!