MENU
Advertentie
Advertentie
tijdsduur
Reeks
organisatie
Stichting Bedrijfsfonds Apotheken
kosten
basistarief
€ 200
informatie
gebied:
Overig
categorie(ën):
Communicatietechniek, Samenwerking
ICPC:
A
sponsoring
Deze nascholing wordt niet gesponsord.
accreditatie
accreditatie
8
punten
locatie
Amersfoort
Amersfoort
overig
14
Mei
2019
Cliëntgericht telefoneren
Deze bijeenkomst is reeds geweest
Wilt u toekomstige nascholingen vinden:
Op het gebied van:
'Communicatietechniek' of 'Samenwerking'
Van aanbieder:
Stichting Bedrijfsfonds Apotheken
In de omgeving:
Amersfoort

De cursus Cliëntgericht telefoneren is een aangename combinatie van theorie en praktijk. Je oefent met praktijkgerichte casuïstiek en situaties uit de eigen praktijk.

In de cursus komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Doel telefonisch contact: met welk doel bel je een cliënt of word je gebeld?
  • De invloed van je stem en je houding.
  • Afstemmen op een cliënt die je niet ziet maar wel hoort.
  • Luisteren, samenvatten en doorvragen.
  • Wat doe je bij weerstand en emoties bij de cliënt en bij jezelf?
  • Wat kun je goed en wat kan nog beter?
  • Bijzondere gesprekstechnieken: verkoop-, advies- en informatievaardigheden, klachten.
  • Gezamenlijke afspraken maken om het telefonische cliëntcontact in de dagelijkse praktijk op een hoog niveau te brengen en te houden.

Na afloop van deze cursus kun je:

  • een klantgericht telefonisch gesprek voeren.
  • adequaat inspelen op weerstand en emoties bij de cliënt of zichzelf.
  • adviezen en informatie op een heldere en klantgerichte wijze met de cliënt delen.
Hebt u suggesties voor het verbeteren van deze pagina of algemene op- of aanmerkingen met betrekking tot onze website? Laat het ons hier weten!