MENU
Advertentie
Advertentie
tijdsduur
Dag
organisatie
Stichting Bedrijfsfonds Apotheken
kosten
basistarief
Onbekend
informatie
gebied:
Overig
categorie(ën):
Communicatietechniek
ICPC:
A
sponsoring
Deze nascholing wordt niet gesponsord.
accreditatie
accreditatie
8
punten
locatie
Utrecht
Utrecht
overig
02
Nov
2020
Cliëntgericht telefoneren
Deze bijeenkomst is reeds geweest
Wilt u toekomstige nascholingen vinden:
Op het gebied van:
'Communicatietechniek'
Van aanbieder:
Stichting Bedrijfsfonds Apotheken
In de omgeving:
Utrecht

Tijdens deze nascholing komt de structuur van een telefoongesprek uitgebreid aan bod.

Onderwerpe:

  • Doel telefonisch contact: met welk doel bel je een cliënt of wordt je gebeld?
  • Auditief waarnemen: herkennen van emoties en auditieve signalen.
  • Afstemmen op een cliënt die je niet ziet maar wel hoort.
  • Luisteren samenvatten en doorvragen.
  • Reflecteren en empathie tonen.
  • Omgaan met weerstand en klachten.
  • Persoonlijke leerdoelen en ontwikkelpunten m.b.t. telefonische gesprekken voeren.

Na afloop van deze cursus kunnen deelnemers:

  • een clientgericht telefonisch gesprek voeren.
  • adequaat inspelen op weerstand en emoties bij de cliënt of zichzelf.
  • kunnen zij adviezen en informatie op een heldere en klantgerichte wijze met de cliënt delen.
Hebt u suggesties voor het verbeteren van deze pagina of algemene op- of aanmerkingen met betrekking tot onze website? Laat het ons hier weten!